create your own website for free

Kintlévőség kezelés folyamata

:120napos ügyintézés

.1

nap: Ügyregisztráció és rendszerfeltöltés

.2

"nap: Az első levél kiküldése: "fizetési emlékeztető

.6

nap: Az első telefonos felkeresés (három hívási kísérlet): számlamenedzsment

.10

nap: A második levél (fizetési felszólítás) kiküldése előtti emlékeztető telefonos felkeresés

.14

nap: Fizetési felszólítás SMS-ben

.17

"nap: A második levél kiküldése: "fizetési felszólítás

.26

nap: A harmadik telefonos felkeresés (három hívási kísérlet): megállapodás megkötésére irányuló egyeztetés - fizetési haladék, részletfizetési megállapodás

.45

nap: A harmadik levél kiküldése: jogi eljárás megkezdése előtti utolsó felszólítás - igény esetén tértivevényesen

.60

nap: A negyedik telefonos felkeresés (három hívási kísérlet): nyomatékosítjuk az ezután bekövetkező jogi eljárást

.75

nap: A ötödik telefonos felkeresés (három hívási kísérlet): csak az eddigiek sikertelensége esetén

.90

nap: Személyes felkeresés indítása

.120

nap: Záróriport, és javaslat küldése


Az ügykezelés során folyamatosan a megegyezés elérésére törekszünk, kezdetben számlamenedzsment jellegű kommunikációt

folytatunk tisztázva, hogy az ügyfél megkapta-e a számlát, illetve van-e esetleg valamilyen reklamációja a háttérben


Munkatársaink első sorban az adóssal való megállapodáskor a tartozás egyösszegű rendezését kérik. Amennyiben az adós nem tud

egy összegben teljesíteni, kollégánk felajánlja a részletfizetés lehetőségét. Részletfizetési megállapodás megkötését követően a részletek esedékességét a követeléskezelő rendszerünk automatikusan figyeli, és SMS-ben emlékezteti az adóst a befizetésre. A fenti

folyamatunk biztosítja, hogy a befizetendő részletek nem kerülhetnek feledésbe


A fentiek sikertelensége esetén az utolsó beszélgetés elérésekor a jogi következmények súlyát erősen kiemelve tárgyalunk, kitérve arra, hogy milyen többletköltségeket fog jelenteni az ügyfélnek, ha az eljárás továbbmegy ebben az irányba


Amennyiben semmilyen módon nem sikerül az adóssal megállapodni, akkor területi irodánk megkapja az ügyet, és kollégánk személyesen keresi fel az adóst